Inlägg: 1221344
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-01-02
Kattgubben:
Nä, jag överdriver inte utan menar det.
Det finns ingen fart, ingen finnes utan allt verkar så slött.
Drivet som varit Timrås signum är som bortblåst.
Challe står i TV varje match och säger att han inte är nöjd, men va fan gör karln åt det då.
Har problem med språket så kan han väl be Linkan om en tolk, för det han säger går inte fram eller så skiter spelarna i vad han säger.
Tur att MoDo vinner och att Rögle och Brynäs tappar poäng.
Nä, jag överdriver inte utan menar det.
Det finns ingen fart, ingen finnes utan allt verkar så slött.
Drivet som varit Timrås signum är som bortblåst.
Challe står i TV varje match och säger att han inte är nöjd, men va fan gör karln åt det då.
Har problem med språket så kan han väl be Linkan om en tolk, för det han säger går inte fram eller så skiter spelarna i vad han säger.
Tur att MoDo vinner och att Rögle och Brynäs tappar poäng.
Redigerad kommentar