Bragd-Birger: Vi har ju farit till Karlstad, Linköping och Jönköping och hämtat tre poäng med ett reservlag. Varför skall inte det gå i Södertälje?
Inlägg: 1221959
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
John K:
Därför mot dessa lag behöver vi inte föra spelet......
Därför mot dessa lag behöver vi inte föra spelet......
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
John K: "Varför skall inte det gå i Södertälje?"
Ha ha ha ha ha ha. Moaha ha ha ha. Sluta jag garvar ihjäl mig!
Ha ha ha oj oj oj.
Ha ha ha ha ha ha. Moaha ha ha ha. Sluta jag garvar ihjäl mig!
Ha ha ha oj oj oj.