mikenomad: Härligt!!! Nu törs jag tro på 3 poäng igen. ;)
Inlägg: 1221993
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Nu ser vi till att vinna!
Och ni som ska stå i klacken ikväll se till att SJUNGA!!!
Sist vi var i tälje så sjöng klacken endast i början och nån enstaka när timrå gjorde mål!
Tyvärr kommer jag inte att stå i klacken ikväll men jag vill se lite tryck! :D:D
//Wille
Och ni som ska stå i klacken ikväll se till att SJUNGA!!!
Sist vi var i tälje så sjöng klacken endast i början och nån enstaka när timrå gjorde mål!
Tyvärr kommer jag inte att stå i klacken ikväll men jag vill se lite tryck! :D:D
//Wille