Inlägg: 1221994
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
tikwille: Jag tänkte sjunga den här.
Texten finns med så alla kan vara med.
www.youtube.com/watch?v=lV_RfzTCLX4&feature=related
Texten finns med så alla kan vara med.
www.youtube.com/watch?v=lV_RfzTCLX4&feature=related
Och ni som ska stå i klacken ikväll se till att SJUNGA!!!
Sist vi var i tälje så sjöng klacken endast i början och nån enstaka när timrå gjorde mål!
Tyvärr kommer jag inte att stå i klacken ikväll men jag vill se lite tryck! :D:D
//Wille