Inlägg: 1222288
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
The great one: Skönt att jag tidigt bestämde mig för att inte se skiten!
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
The great one: Det är mest bara pinsamt att se Timrå just nu. Egentligen är man inte förvånad. Vi är inte bättre än så här och hoppet står till att Rögle och Södertälje är ännu sämre när vi sumerar serien. Någon annan chans till att slippa KS finns just nu inte.
Varför spelade inte Corso?
Varför spelade inte Corso?
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Timrå spelar nog sämst hockey i elitserien för tillfället. Vi är sämst och just nu känns det som att vi förtjänar ett jävla kval!
1 vinst på bortaplan på hela säsongen. Det är bra jobbat...
Hynning stod efter sargkanten och spelade hockey en hel match, fantastisk han är, en riktigt slö spelare...
33 är det ju bara säga till honom att dra upp plösen på skridskorna och sluta med ishockeyn.
Fantastiskt dåligt att vi inte är mer aggresiva än vad vi är, Challe får ta sitt pick och pack och dra nu!
Man har haft rätt hela tiden.