Inlägg: 1222301
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Kerstin_k:
Håller med att det är pinsamt. Man skäms ju för f-n för det klubben, tränarna och spelarna presterar för närvarande. Nu ser man att vi hade flyt då vi råkade vinna några matcher på raken, idag ser vi våran rätta potential, och det är att vi har en lägsta nivå som är låg som f-n!
Håller med att det är pinsamt. Man skäms ju för f-n för det klubben, tränarna och spelarna presterar för närvarande. Nu ser man att vi hade flyt då vi råkade vinna några matcher på raken, idag ser vi våran rätta potential, och det är att vi har en lägsta nivå som är låg som f-n!
Varför spelade inte Corso?