MB: Challe skiter i klubben och resultaten så länge lönen är på kontot den 26:e. Lön säsongen ut och sedan ny arbetsgivare - vad säger man som supporter?
Inlägg: 1222465
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Johan J: Allt handlar ju om pengarna som inte fanns för klubben för att ställa ett stabilt lag kryddat med 4 till 5 mycket bra karaktärer på isen!!svårare är det ju inte!