Nybbe: Snart blir väl Casslava skadad oxå, får bär hela ansvaret i försvaret..Styf sin vana trogen att bli sjuk eller skadad när han behövs som mest! Kanske bäst att ställa in sig på kvalserien o släppa fram ett antal juniorer tills dom skadade spelarna blir helt återställda......
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kanske bäst att ställa in sig på kvalserien o släppa fram ett antal juniorer tills dom skadade spelarna blir helt återställda......