El Maco: Imponerande språkbruk måste jag säga. Av en Moderator dessutom. Nä, ut och spraya tags igen eller vad du nu sysslar med på fritiden.....
Inlägg: 1223260
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Håller med dej i alla avseenden! Alla!
@El Maco: blandar du inte ihop "reagera" med "regera"?
@El Maco: blandar du inte ihop "reagera" med "regera"?
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Är du här? Trodde du och RED DEVIL var ute och flög med Thai till kanadensiska prärien vid det här laget.