1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1223276

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Är du här? Trodde du och RED DEVIL var ute och flög med Thai till kanadensiska prärien vid det här laget.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

El Maco:
Ok att man kanske inte tror att två jetlag'ade junisar bidrar med något i morgon, men då skall man inte dagen innan gå ut i media och "vilja få hem dom till varje pris". För att mindre än ett dygn senare komma med någon efterhandskonstruktion a la "bättre att få hem dom hela (?) och utvilade"

Men vad vet jag " som såg en jetlag'ad Manderville göra en stormatch och ett straffmål efter ett dygn i flygstol" :))

 

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.