JimmyH: Ursäkta, jag tittade fel på säsong. 5400 i snitt ifjol alltså, imponerande med tanke på hur det såg ut. Ja, den slutsatsen kan man dra.
Den största anledningen till att man fortsätter att gå med förlust för andra säsongen i rad är att man startar med för dåliga lag. Anledningen till det är hur man spenderar pengarna på försäsongen, men det vill du inte diskutera och min åsikt om silly vet du redan. Jag säger bara att vi är det lag som får minst valuta för pengarna i hela serien. Så länge det är så räcker det inte på långa vägar med att höja snittet med några hundra igen.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Den största anledningen till att man fortsätter att gå med förlust för andra säsongen i rad är att man startar med för dåliga lag. Anledningen till det är hur man spenderar pengarna på försäsongen, men det vill du inte diskutera och min åsikt om silly vet du redan. Jag säger bara att vi är det lag som får minst valuta för pengarna i hela serien. Så länge det är så räcker det inte på långa vägar med att höja snittet med några hundra igen.
Redigerad kommentar