Inlägg: 1223324
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JimmyH: jetlag från usa gör att du är vaken på kvällen och sover på dagen.
matchen spelas ju kl 19.00 så det hade nog gått bra.
matchen spelas ju kl 19.00 så det hade nog gått bra.
Skarin: Jag håller med dig om framförallt en sak.
Den största förlusten i att Lander och Pääjärvi inte togs hem är att man missar att låta Timråpubliken hylla dem när det fortfarande är hett och aktuellt. Nästa hemmamatch, den 14/1 är JVM mindre aktuellt.
Om det gör någon skillnad på publiksiffra eller det spelmässiga (att spela med jetlag eller få lite vila som kan vara nyttig längre) får dock aldrig veta.
Redigerad kommentar