1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1223375

Sv: Apropå nånting...
Frella: Det är ju klart att jag tar åt mig. Jag VILL ju kunna gå på mer matcher än jag kan trots att jag gått mer än i fjol.
Jag tycker inte det gör mig till en sämre supporter som går mer.

Det gäller även dom som prioriterar andra saker vissa matcher pga laget spelar som balettprimadonnor med bakfylla.

Ibland får man nog av att må dåligt frivilligt o dessutom slanta upp hundratals kr varje gång för det man kan få gratis genom att se repriser!
Det bör man kanske förstå oxå? :)

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Hahl Bundy: Tänk att det var ju precis dig jag var ute efter! Du listade ut det. ;)

Nej, skämt å sido. Det gick fler supportrar på matcherna förra säsongen. Det är ett problem för Timrå IK.

Sedan är det upp till var och en att känna om man gör det man kan för laget. Allas situation ser olika ut.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.