Inlägg: 1224362
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
Klint Östwood: Har lär nog inte släppa in fler mål än vad Lindbäck brukar göra:)
Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
19. SVENSSON, Björn13. CORSO, Daniel 25. SONNENBERG, Martin 3rd Line 9. CASLAVA, Petr17. NEVALAINEN, Patrik
91. PÄÄJÄRVI-SVENSSON, Magnus51. LANDER, Anton 16. AXELSSON, Anton 2nd Line 4. GRANATH, Elias2. MOE, Eric
7. HYNNING, Fredrik26. PIROS, Kamil 27. PÄRSSINEN, Timo 1st Line 33. KARLSSON, Mattias3. ERIXON, Sebastian
Goalkeepers 35. LINDBÄCK, Anders 1. ÅKERLUND, Magnus
Timrå IK
Dagens linor:
14. STARKOV, Kirill 24. SAMUELSSON, Jesper 11. NYLANDER, Peter 4th Line 8. SUNNQVIST, Sean-michel19. SVENSSON, Björn13. CORSO, Daniel 25. SONNENBERG, Martin 3rd Line 9. CASLAVA, Petr17. NEVALAINEN, Patrik
91. PÄÄJÄRVI-SVENSSON, Magnus51. LANDER, Anton 16. AXELSSON, Anton 2nd Line 4. GRANATH, Elias2. MOE, Eric
7. HYNNING, Fredrik26. PIROS, Kamil 27. PÄRSSINEN, Timo 1st Line 33. KARLSSON, Mattias3. ERIXON, Sebastian
Goalkeepers 35. LINDBÄCK, Anders 1. ÅKERLUND, Magnus
Timrå IK
Redigerad kommentar
Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
Jag tror ingenting längre.
Laget har så mycket att bevisa innan jag tror att vi slipper KS.
Mitt hjärta har brustit o dom får arbeta hårt för att läka det.
Finns inget jobbigare än sviken kärlek.
Tiden läker alla sår sägs det o det gör den, det vet jag.
Vi får hoppas att det har läkt tills nästa säsong bara o att vi då är kvar i ES.
Laget har så mycket att bevisa innan jag tror att vi slipper KS.
Mitt hjärta har brustit o dom får arbeta hårt för att läka det.
Finns inget jobbigare än sviken kärlek.
Tiden läker alla sår sägs det o det gör den, det vet jag.
Vi får hoppas att det har läkt tills nästa säsong bara o att vi då är kvar i ES.
Tyvärr känner man sig dock liite nervös inför valet med Åke i kassen, visst är han bra! Men hur är det med nervositeten? :)