Inlägg: 1224364
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
Hahl Bundy: Än så länge mår man bra.....KOM IGEN NU FÖR HELVETE, NU VILL JAG HÖRA OM KRIGARHJÄRTA, VÄRDIGT NAMNET PÅ BRÖSTET.
Laget har så mycket att bevisa innan jag tror att vi slipper KS.
Mitt hjärta har brustit o dom får arbeta hårt för att läka det.
Finns inget jobbigare än sviken kärlek.
Tiden läker alla sår sägs det o det gör den, det vet jag.
Vi får hoppas att det har läkt tills nästa säsong bara o att vi då är kvar i ES.