73Sjöbba: På reprisen ser man ju tydligt hur sonnenberg blir trippad, hade timrå inte spelat pp där hade det blivit en dif utvisning, sonneberg rammlar och trippar i sin tur dif spelaren.. tro faan att han blir förbannad-- MEN han borde försökt lugna sig.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
På reprisen ser man ju tydligt hur sonnenberg blir trippad, hade timrå inte spelat pp där hade det blivit en dif utvisning, sonneberg rammlar och trippar i sin tur dif spelaren..
tro faan att han blir förbannad--
MEN han borde försökt lugna sig.
Mollgan gjorde en jäkla tabbe där.