Ser hellre att Linkan o Tj lämnar för Challe, med de helt sjuka uttalanden man gör i Tidningarna gång på gång ,säger allt,, Försöker man dessutom värva Byström från KB 65 och låter Junioren Sunnquist sitta på bänken så säger det egentligen allt.
Vi har en Sportchef som är sämre än Starkov, och det säger inte lite.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ser hellre att Linkan o Tj lämnar för Challe, med de helt sjuka uttalanden man gör i Tidningarna gång på gång ,säger allt,, Försöker man dessutom värva Byström från KB 65 och låter Junioren Sunnquist sitta på bänken så säger det egentligen allt.
Vi har en Sportchef som är sämre än Starkov, och det säger inte lite.