Inlägg: 1224755
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
RTS: Jag brinner också för Timrå IK men orkar inte bli besviken gång på gång... Känns nästan som ett självdestruktivt beteende att titta på TIK's bortamatcher!
Hoppas Challe stannar kvar i Stockholm nu!!!
Hoppas Challe stannar kvar i Stockholm nu!!!
Laken: Vi som tittar brinner för Timrå, därför kollar vi. Vi tar chansen att bli besvikna och frustrerande i hop att ta poäng.
Men vi vet ju att du inte gör det.