Inlägg: 1224768
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
Laken:
Då kan man ju undra varför du går på hemmamatcherna? Laget viker ju ner sig lika mycket på hemmaplan om man säger så...
Då kan man ju undra varför du går på hemmamatcherna? Laget viker ju ner sig lika mycket på hemmaplan om man säger så...
Hoppas Challe stannar kvar i Stockholm nu!!!