mikenomad: Jag vet inte om jag står längre jag har hamnat på knä :)
Inlägg: 1225272
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
F.ö vill jag bara säga att det känns skönt att få skriva av sig ibland oavsett vad vissa kan tycka om det "skräp" man uttrycker.
Huvudsaken Min frustration får pysa ut så inte huvudet sprängs.
Huvudsaken Min frustration får pysa ut så inte huvudet sprängs.