kryptonit: Gnällspikar passar i Modo och riktiga supportrar stöttar laget.
Inlägg: 1225443
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dunc: Tycker bara de verkar va jävligt taskig stämning i truppen. Tycker inte du?