1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1225654

Sv: Apropå nånting...
Frella: "Men det kanske är Challes spelssystem det med"

Den tanken har farit i mitt huvud med, fast jag är allvarlig, men jag vet inte om du är det?:)
Det verkar vara ganska många som inte riktigt vet hur dom ska spela. Eller trivs i spelsystemet som jag fortfarande inte alltid begriper.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Hahl Bundy: Vet nog inte längre vad jag tror men faktum är väl att Corso trots ledning i interna poängligan inte gör sig i detta spelssystem. Då han var framgångsrik i SM-Liiga där man kör hederlig raggar-hockey kanske han skulle passa in bättre om TIK spelar offensiv hockey nästa säsong också.

Pääjärvi lät väl inte helt nöjd över att vara tillbaka i defensiva Timrå igen t ex. Att Lander och Erixon inte har förnyat kontrakten än borde väl säga en del då det ändå är moderklubben.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.