1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1225733

Sv: Apropå nånting...
Laken: Kul att de har insett det. Men ska jag vara ärlig så börjar jag tröttna på allt tjat om värvningar hit och dit. Problemet är större än att man löser det genom att ta in en ny spelare, jag har i alla fall svårt att tro att det ska finnas någon sådan Messias därute.

Vad jag hoppas är att vi kan hänga kvar i år, och sedan ta nya tag, med en rensning i leden. Först och främst behöver man presentera en ny tränare, därefter sätta igång med ett hållbart lagbygge.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Pätr: Ja ska vi ta hit något så måste det ju vara en rejäl förstärkning men de ekonomiska musklerna lär väl saknas, så då lär det bli en utfyllnadsspelare och det kan vi gott vara utan för det har vi redan.

Det positiva som egentligen är negativt är att det bara är 17 matcher kvar så en dyr spelare borde bli lite billigare.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.