1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1225903

Sv: Apropå nånting...
Kanonbloggat av Jimmy!
Jag är inne på samma spår...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Laken:

Måste bara få berömma Brynäs. Trodde inte jag skulle vara avundsjuk på dom. Men det spel dom presterar idag borta mot Frölunda med alla skador är verkligen imponerande.

Man följer spelplanen, spelar enkelt, bra rörlighet och passningstempo i pp, följt av ett hårt jobb. Man följer coachens spelplan helt enkelt.

Tycker TIK-ledningen bara nämner hela tiden att dom inte ska skylla på skador, fast det är det enda dom gör egentligen. "Vi ska inte skylla på skador, MEN osv"

Challe är den största faktorn att det går dåligt för oss, en ny tränare skulle verkligen kunna få oss på rätt köl.

Sv: Apropå nånting...
Laken: Christer Ericson meddelade på Mittnytt nyss att det inte blir några omedelbara förändringar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.