Inlägg: 1225903
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Laken:
Måste bara få berömma Brynäs. Trodde inte jag skulle vara avundsjuk på dom. Men det spel dom presterar idag borta mot Frölunda med alla skador är verkligen imponerande.
Man följer spelplanen, spelar enkelt, bra rörlighet och passningstempo i pp, följt av ett hårt jobb. Man följer coachens spelplan helt enkelt.
Tycker TIK-ledningen bara nämner hela tiden att dom inte ska skylla på skador, fast det är det enda dom gör egentligen. "Vi ska inte skylla på skador, MEN osv"
Challe är den största faktorn att det går dåligt för oss, en ny tränare skulle verkligen kunna få oss på rätt köl.
Måste bara få berömma Brynäs. Trodde inte jag skulle vara avundsjuk på dom. Men det spel dom presterar idag borta mot Frölunda med alla skador är verkligen imponerande.
Man följer spelplanen, spelar enkelt, bra rörlighet och passningstempo i pp, följt av ett hårt jobb. Man följer coachens spelplan helt enkelt.
Tycker TIK-ledningen bara nämner hela tiden att dom inte ska skylla på skador, fast det är det enda dom gör egentligen. "Vi ska inte skylla på skador, MEN osv"
Challe är den största faktorn att det går dåligt för oss, en ny tränare skulle verkligen kunna få oss på rätt köl.
Sv: Apropå nånting...
Laken: Christer Ericson meddelade på Mittnytt nyss att det inte blir några omedelbara förändringar.
Jag är inne på samma spår...