lincoln: Vem har sagt att de e brynäs plats vi ska ta ;-) JAGA frölunda, haha. Näe vi har tur om det blir ingemansland!
Inlägg: 1226020
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
...Så tycker jag faktiskt att Frölunda underpresterar än mer än Timrå, om man ser till vilket spelarmaterial de har!