1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1226062

Sv: Apropå nånting...

Laken: Tittar vi på indianernas laguppställning ikväll tycker jag dom är ett lag som ska tillhöra just där dom är nu. Kanske en sämre tabellplacering t.o.m.
Men helt klart har det underpresterats kraftigt där. Bra länge t.o.m..

Brynäs gör för övrigt sin bästa match för säsongen, och det gör man med 8 man borta. Så bra som Brynäs spelade ikväll är det bara att lyfta på hatten och samtidigt säga farväl till ett slutspel för oss, om nu någon ens fortfarande hade haft tron kvar på att det skulle vara möjligt.

Adjö slutspel. Goddag chansen att åka ur och aldrig komma tillbaka igen.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Skarin: Dom slog även Linköping med 8 man borta... Det kallar jag vilja och attityd!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.