Skarin: Ja men är man elitmässiga på nåt plan idag mer än det faktum att man spelar i elitserien?
Inlägg: 1226080
Svarskommentarer
Sv: Styrelsmöte i eftermiddag
Ambroo: Jag tycker att de som har hand om ljud, ljus och mediakuben håller hög elitserieklass ;)