kryptonit: Det är ju en fördel om elitföreningen TIK håller sig kvar först och främst. Bara en tanke.
Inlägg: 1226076
Svarskommentarer
Sv: Styrelsmöte i eftermiddag
Skarin: Ja men är man elitmässiga på nåt plan idag mer än det faktum att man spelar i elitserien?