kryptonit: Du menar att vi ska ta tillbaka alla juniorer från Sundsvalls hockey, eller platsar de inte där?
Inlägg: 1226083
Svarskommentarer
Sv: Styrelsmöte i eftermiddag
Anonymous: Jag menar att vi måste börja om å ta några skitår med en tränare som visat resultat som tränare å inte som spelare. Åsså tycker jag vi ska skicka hem dom som inte har blodsmak i käften när dom åker å byter..