Skicka hem dyra spelare med dålig attityd (finns ju några) behåll dom som åtminstonne prövar lite, kanske inte finns någon, men flytta upp några juniorer, ta några skitår (som Djurgårn för nån säsong sen). Å sist men inte minst.. Lägg pengarna på en ärkänt bra tränare!
Inlägg: 1226072
Svarskommentarer
Sv: Styrelsmöte i eftermiddag
kryptonit: Du menar att vi ska ta tillbaka alla juniorer från Sundsvalls hockey, eller platsar de inte där?
Sv: Styrelsmöte i eftermiddag
kryptonit: Det är ju en fördel om elitföreningen TIK håller sig kvar först och främst. Bara en tanke.