Björn W: Nej, det är märkligt. Det verkar som om de blir allt sämre ju närmare fyrtio dom kommer. Förhoppningsvis 'rycker dom upp sig' nästa säsong. Eller nästa. Eller...
Realist: Foppa hade potential att bli vår bäste genom tiderna. Men eftersom han knappt spelade fram till 30 rår han naturligtvis inte på Lidström. Eller, det kanske är den gamla vanliga Foppa-måttstocken som gäller: är han bäst den match han spelar den säsongen är han bäst totalt över hela säsongen?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Realist: Foppa hade potential att bli vår bäste genom tiderna. Men eftersom han knappt spelade fram till 30 rår han naturligtvis inte på Lidström. Eller, det kanske är den gamla vanliga Foppa-måttstocken som gäller: är han bäst den match han spelar den säsongen är han bäst totalt över hela säsongen?