Per HApps: Slutspel tror jag inte det laget fixat. Minns du backparet Halvardsson-Wallin? Men visst finns fenomenet som du nämner, att spelare inte tar det ansvar och den plats de har kapacitet att göra för att en större stjärna förväntas göra det.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Slutspel tror jag inte det laget fixat. Minns du backparet Halvardsson-Wallin?
Men visst finns fenomenet som du nämner, att spelare inte tar det ansvar och den plats de har kapacitet att göra för att en större stjärna förväntas göra det.