Modo är inte bättre. När Forsberg är med tillförs energi och kompetens på isen, vilket höjer laget som helhet. När Forsberg inte är med tappar man hans egenskaper, och laget blir sämre."
Jag bygger mina fantasier på exakt samma saker som du gör, eftersom det du säger var exakt vad jag själv försökte säga. Jag pekade bara på det i mitt tycke avgörande misstaget: att Foppa öht gjorde comeback. Tror att laget som helhet hade gjort det mkt bättre utan honom, om dom fått en eller ett par förstärkningar istf att anlita sin kelgris. Men vem fan hade å andra sidan tackat nej till Foppa, om man nu trodde att han skulle förbli hel och frisk resten av säsongen?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Modo är inte bättre. När Forsberg är med tillförs energi och kompetens på isen, vilket höjer laget som helhet. När Forsberg inte är med tappar man hans egenskaper, och laget blir sämre."
Jag bygger mina fantasier på exakt samma saker som du gör, eftersom det du säger var exakt vad jag själv försökte säga. Jag pekade bara på det i mitt tycke avgörande misstaget: att Foppa öht gjorde comeback. Tror att laget som helhet hade gjort det mkt bättre utan honom, om dom fått en eller ett par förstärkningar istf att anlita sin kelgris.
Men vem fan hade å andra sidan tackat nej till Foppa, om man nu trodde att han skulle förbli hel och frisk resten av säsongen?