Inlägg: 1228722
Svarskommentarer
Sv: Hejarklacksramsa
Kattgubben: Haha, den var bra! Jag kommer köra den från soffan för jag har en dum föreläsning som slutar 17 så jag hinner inte åka upp =/
eller:
Timrå IK, skjut som satan
Genom nätet, ut på gatan