Inlägg: 1229146
Svarskommentarer
Sv: Hejarklacksramsa
Vad sägs om den här:
Melodi: Vi är röde, vi är hvide
Vi är Timrå, Vi är Timrå
Vi ska kämpa, vi ska slita
Vi är Timrå, Vi är Timrå
Vi ska jobba, för varandra
Melodi: Vi är röde, vi är hvide
Vi är Timrå, Vi är Timrå
Vi ska kämpa, vi ska slita
Vi är Timrå, Vi är Timrå
Vi ska jobba, för varandra
JNS:
"Vi är röd, vi är vit, ååå vi hoppar för Timrå"
Det är riktigt vasst det här.
Detta borde ha varit nominerat till galan igår kväll.