Inlägg: 1229151
Svarskommentarer
Sv: Hejarklacksramsa
För lite punk i ramsförslagen..............
Det ska vara kaxigare och uppkäftigare
Punk slut
Det ska vara kaxigare och uppkäftigare
Punk slut
Timrå knockar hela skiten.
Spöar lagen från eliten..
Rena rama dynamiten.
det är er vi hejar på *hopp hopp hopp*
Deal