Inlägg: 1229522
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2010-01-21
Hahl Bundy: Nää, Skröder hade också en dålig känsla. Så dålig känsla att tarmarna kom i olag.
Själv tror jag att den här matchen kommer att bli lika oviss och äventyrlig som en biltransport med slitna sommardäck på väg i snöstorm till Arjeplog med testbilar. Vilket lag klarar att hålla sig från att köra ner i diket.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-01-21
Hahl Bundy: Har något förändrats egentligen? Är Modo bra så ska vi nog kunna vara ännu bättre. Är Modo lika usla som tidigare så kan vi nog hitta ett sätt att förlora.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-01-21
Hahl Bundy:
Med tanke på Timrås dystra bortastatistik ska vi nog inte ha allt för höga förhoppningar ikväll. Men man kan ju hoppas..
Med tanke på Timrås dystra bortastatistik ska vi nog inte ha allt för höga förhoppningar ikväll. Men man kan ju hoppas..
Jag hoppas det.