Inlägg: 1229523
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2010-01-21
Moffsing:
Men snälla moffsing, det låter som du missunnar mig en segerwhiskey ikväll, det kan du väl inte?
Men snälla moffsing, det låter som du missunnar mig en segerwhiskey ikväll, det kan du väl inte?
Sv: Modo - Timrå IK 2010-01-21
Moffsing: Bortastatistiken i allmänhet, ja.. och bortastatistiken mot MoDo i synnerhet. MoDo har inte förlorat en seriematch mot Timrå på hemmaplan sen september 2007. Detta är pinsam statistik sett med våra ögon, och bör givetvis justeras ikväll!
Med tanke på Timrås dystra bortastatistik ska vi nog inte ha allt för höga förhoppningar ikväll. Men man kan ju hoppas..