Inlägg: 1229667
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2010-01-21
Raggaren Putte: Precis, nu får vi se om de har lärts sig något, och det utgår jag ifrån, annars är det bedrövligt.
FORTSÄTT LIRA, ÅK SKRIDSKOR, TACKLA.......KÖR ÖVER ALLT I MED MODOLOGGA PÅ.
FORTSÄTT LIRA, ÅK SKRIDSKOR, TACKLA.......KÖR ÖVER ALLT I MED MODOLOGGA PÅ.
Redigerad kommentar
Sv: Modo - Timrå IK 2010-01-21
Ja säger de, Meunier spelar riktigt bra och han driver på med mycket skridskoåkning, de är hans 0-2 mål men skönt att Piros kommer tillbaka och trycker dit en balja direkt, fortsätt åk mycket griller och checka högt nu !!!
Sv: Modo - Timrå IK 2010-01-21
Inte en enda utvisning, för något av lagen, såhär långt. Hur ser matchen ut? Är det så snällt spel som det verkar?
MEN, nu är vi där igen. 2-0 ledning efter första. Intressant nu att se om vi lärt oss någonting. FORTSÄTT SPELA HOCKEY!!