1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1229667

Sv: Modo - Timrå IK 2010-01-21
Mycket bra period. Lite halvtafflig inledning plus ett skakigt byte där innan vi gjorde 2-0 men annars mycket bra.

MEN, nu är vi där igen. 2-0 ledning efter första. Intressant nu att se om vi lärt oss någonting. FORTSÄTT SPELA HOCKEY!!

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 2010-01-21
Raggaren Putte: Precis, nu får vi se om de har lärts sig något, och det utgår jag ifrån, annars är det bedrövligt.

FORTSÄTT LIRA, ÅK SKRIDSKOR, TACKLA.......KÖR ÖVER ALLT I MED MODOLOGGA PÅ.

Redigerad kommentar


Sv: Modo - Timrå IK 2010-01-21
Ja säger de, Meunier spelar riktigt bra och han driver på med mycket skridskoåkning, de är hans 0-2 mål men skönt att Piros kommer tillbaka och trycker dit en balja direkt, fortsätt åk mycket griller och checka högt nu !!!

Sv: Modo - Timrå IK 2010-01-21
Inte en enda utvisning, för något av lagen, såhär långt. Hur ser matchen ut? Är det så snällt spel som det verkar?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer