Inte en enda utvisning, för något av lagen, såhär långt. Hur ser matchen ut? Är det så snällt spel som det verkar?
Inlägg: 1229674
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2010-01-21
Jensen_12:
Mycket snäll match,lite kroppskontakt, ärligt talat sett till chanserna orättvist med 0-2
modo hade en jättechans att kvittera precis innan 0-2
spelvändning för timrå och meunier sköt ett skott som blockerades av en modospelare, tog i plexit bakom svedberg och rätt mot piros som kunde skotta in 0-2.
Lindbäck har gjort ett par kalasräddningar.
Mycket snäll match,lite kroppskontakt, ärligt talat sett till chanserna orättvist med 0-2
modo hade en jättechans att kvittera precis innan 0-2
spelvändning för timrå och meunier sköt ett skott som blockerades av en modospelare, tog i plexit bakom svedberg och rätt mot piros som kunde skotta in 0-2.
Lindbäck har gjort ett par kalasräddningar.