5 mot 3. Sitter den?
Inlägg: 1229712
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2010-01-21
Bra första men nu är det total jävla katastrof. Jag trodde dock aldrig på seger, ledning med ett par mål på bortaplan och Challe i båset, big no no!
Sv: Modo - Timrå IK 2010-01-21
Bigthelin: Det var ju inte direkt något stilrent 5 mot 3 men det får duga.