Bra första men nu är det total jävla katastrof. Jag trodde dock aldrig på seger, ledning med ett par mål på bortaplan och Challe i båset, big no no!
Inlägg: 1229718
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2010-01-21
Men hallå!!! släppa in 2 strutar på en minut,då förtjänar man att få pisk.