John K: ser ju inte så lovande ut över huvud taget . HADE KUNNAT VARA 0-3 ELLER NÅT
Inlägg: 1230415
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-01-23
Skellefteå spelar som man skulle vilja se Timrå spela på bortaplan. De känns speediga som fan när de spelvänder.
Blödningen stoppades i alla fall efter timeouten. Den ska Challe ha cred för att han tog, för annars hade det säkert ringt inom ett par byten till som det såg ut.
Blödningen stoppades i alla fall efter timeouten. Den ska Challe ha cred för att han tog, för annars hade det säkert ringt inom ett par byten till som det såg ut.
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-01-23
Vi får hoppas att den 2:a och 3:e blir mycket bättre, trots allt bara 1 mål upp.