Jahaja boys and girls! hur ska detta sluta då????
Inlägg: 1230506
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-01-23
MB: Om vi inte släpper in ett mål i början igen tror jag faktiskt att vi tar minst en pinne. Men klarar vi att hålla tätt i början eller ligger huvudena kvar inne i omklädningsrummet igen?