MB: Om vi inte släpper in ett mål i början igen tror jag faktiskt att vi tar minst en pinne. Men klarar vi att hålla tätt i början eller ligger huvudena kvar inne i omklädningsrummet igen?
Inlägg: 1230510
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-01-23
Timrå gör en godkänd insats.
Skellefteå en riktigt bra bortamatch.
Skyller inte på domaren eller någon annan.
Skellefteå en riktigt bra bortamatch.
Skyller inte på domaren eller någon annan.