1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1230848

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-01-23
T T: Isf skulle det aldrig bli såhär från start eftersom vi hade så bra försäsong, näe det är för många spelare som "rider på andra" i vårat lag hade man spridit ut våra spelare i olika topplag hade dom klarat sig okej eller mycket bra, men nu när dom ska göra det själva blir det bara skit. Det är fel värvat redan från start, fantastist dåligt"

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.