dr-nix: ELDEBRINK TILL TIMRÅ
Inlägg: 1231400
Svarskommentarer
Sv: Kenta till Timrå?
purpleburn: Kenta och Eldebrink som tränartrojka är väl det bästa tränarpar vi haft sen vi gich upp.
Sv: Kenta till Timrå?
VÄRVA; VI BEHÖVER EN LUGN KLOK OCH METODISK TRÄNARE ISTÄLLET FÖÖR IDIOT CHALLE!