purpleburn: Kenta och Eldebrink som tränartrojka är väl det bästa tränarpar vi haft sen vi gich upp.
Inlägg: 1231414
Svarskommentarer
Sv: Kenta till Timrå?
Perkan: Kenta och Eldebrink är två stycken. För att kallas trojka skall man vara tre stycken.