1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1232315

Sv: Apropå nånting...

RocknRolf2: Varför oroa oss om nyförvärv, Legenderna i  ledningen har ju sagt att laget är starkt nog, och efter vinsten igår så håller väl det flesta här inne med.

Vissa har tycker ju till o med Starkov är bra nu, Dubblera honom fram till nästa förlust så är förmodligen de flesta nöjd.

Vi är 3p från helvetet!!!!


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RTS: 'Legenderna i ledningen' sade sig tro att laget var starkt nog, och att Challe/Nygårds var rätt män att leda laget genom krisen. 'Legenderna i ledningen' har därefter fått se sitt lag vinna 4/5.

'Legenderna i lagledningen' vs 'Intelligentian på HS' 1-0.

Får se om de senare kan kvittera de kommande två bortamatcherna.

Sv: Apropå nånting...
RTS: Former VF back - Markus Seikola - kanske ? Ilves verkar ju släppa ifrån sig spelare just nu.

Sv: Apropå nånting...
RTS: dubblera honom och moe så är det guld. lol

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.