Inlägg: 1232339
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Irriterande löjlig vinkling dessutom av dig att konsekvent antyda att vi som är kritiska skulle må bra när TIK förlorar.
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Anar jag en anings tunnelseende här som direkt föjd av en tillfällig(?) positiv trend? Eller tycker du att kurvan för TIK den här säsongen totalt sett pekar uppåt?
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Vilka piller knaprar du på?
Jag känner att jag behöver nåt liknande.
Jag känner att jag behöver nåt liknande.
'Legenderna i lagledningen' vs 'Intelligentian på HS' 1-0.
Får se om de senare kan kvittera de kommande två bortamatcherna.